Skip to main content

Uitgebreid pakket van voordelen zal dienen als groeimotor voor SaaS- en technologiepartners van Mollie

Amsterdam, 14 juli 2022: Mollie, een van de snelst groeiende betalingsverwerkers binnen Europa, maakt vandaag bekend dat zij een nieuw Technology Partner Program lanceren. Met dit programma helpt Mollie SaaS-platformen en technologiebedrijven om hun klantenkring uit te breiden, nieuwe markten te betreden en klantretentie te verbeteren.

Het Technology Partner Program voorziet aanbieders van SaaS-platformen gerichte ondersteuning tijdens elk stadium. Het doel is om hen een optimale ervaring te bieden door tools aan te reiken waarmee zij de groei van hun bedrijf een boost kunnen geven. Het Technology Partner Program omvat verschillende partnerniveaus. Hoe hoger het partnerniveau, hoe uitgebreider de voordelen. Een greep uit deze voordelen:

  • Uitgebreide ondersteuning: toegang tot ondersteuning voor klanten en partners met een vast aanspreekpunt in de vorm van een partnermanager.
  • Snellere groei: ondersteuning voor go-to-market- en co-marketinginitiatieven, gezamenlijke verkoopactiviteiten en een vermelding in het overzicht van integratiepartners op de website van Mollie.
  • Een scala aan hulpmiddelen: toegang tot het partnerportal van Mollie met handleidingen, sales- en marketingmateriaal en informatie over de laatste productreleases.
  • Exclusieve voordelen: extra omzetkansen, toegang tot marktontwikkelingsfondsen en uitnodigingen voor VIP-evenementen.

Technologie integreren met partnergemeenschap
Aanbieders van SaaS-platformen die lid worden van het Technology Partner Program kunnen hun technologie integreren met die van de partnergemeenschap van Mollie. Voorbeelden zijn integraties met ERP- en boekhoudsoftware, zoals Exact en Xentral, abonnements- en facturatiediensten zoals Chargebee en Recharge en CRM- en marketingdiensten zoals ActiveCampaign en LiveChat. Mollie is daarnaast geïntegreerd met diverse softwareoplossingen voor verticale markten, zoals reserveringen, gezondheid en sport, ticketverkoop, horeca en retail.

“We zien het als een eer om Platinum partner van Mollie te zijn”, zegt Daniel Close, vice president Partner Ecosystem bij Chargebee. “De hechte samenwerking tussen Mollie en Chargebee (systeem voor beheer van abonnementen en daaraan gelinkte recurrente betalingen) heeft tientallen retailers in het Verenigd Koninkrijk geholpen om te profiteren van de snelheid en flexibiliteit die onze oplossingen bieden. We kijken ernaar uit om samen bij te dragen aan de groei van nog veel meer aanbieders van abonnementsoplossingen. We zijn trots dat we lid te zijn van het Technology Partner Program van Mollie.”

Agency Partner Program
Het Technology Partner Program maakt deel uit van het bredere aanbod van partnerprogramma’s van Mollie. Het bedrijf lanceerde recentelijk haar Agency Partner Program, dat speciaal op digitale bureaus is gericht. De 3.000 deelnemers aan dit programma hebben toegang tot op maat gemaakte klantondersteuning, marketingtools en alle informatie en tools die zij nodig hebben om hun bedrijfsactiviteiten in heel Europa op te schalen.

“Samenwerking speelt een belangrijke rol in het succes van Mollie en in onze missie om uit te groeien tot de meest geliefde aanbieder van betalingsdiensten van de wereld”, zegt Shane Happach, de CEO van Mollie. “Ons nieuwe programma is ontwikkeld op basis van input en feedback van onze partners. Het geeft blijk van onze toewijding aan hechte samenwerkingsverbanden die bijdragen aan snellere groei. We kijken ernaar uit om succesvolle nieuwe partnerships aan te gaan en een ecosysteem van wereldformaat op te bouwen. Op die manier kunnen we onze klanten een optimale ervaring bieden.”

Mollie heeft een lang en succesvol track record in samenwerkingen met partners. Eerder dit jaar lanceerden zij het Connect for Platforms, een oplossing die speciaal ontwikkeld is voor aanbieders van SaaS-platforms en online marktplaatsen. Connect for Platforms biedt hen de snelste en eenvoudigste manier om betalingsprocessen met hun platforms te integreren en nieuwe klanten te onboarden.

Meer informatie over het Technology Partner Program van Mollie is hier te vinden.

—-
Over Mollie 

Mollie is een pionier in de betaalindustrie en een van Europa’s snelst groeiende payment service providers (PSP). Het bedrijf, opgericht in 2004, faciliteert ondernemingen om te schalen en te groeien door middel van een gebruiksvriendelijke betalings-API die meerdere betaalmethoden aanbiedt. Mollie’s missie is om complexe financiële diensten te vereenvoudigen en zo ’s werelds meest geliefde PSP te worden. 

Mollie heeft meer dan 130.000 klanten in Europa, telt internationaal meer dan 700 medewerkers en heeft kantoren in Amsterdam, Lissabon, Londen, Parijs en München. 

Mollie | Grow your way 

www.mollie.com 

Author IT Topics

More posts by IT Topics